رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حاکم در میان مردم با وجود همه کارشکنی‌های دشمنان، منجر به حفظ انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط و زمانی به سر می‌بریم که دشمنان اسلام برای ناامید کردن مردم به شدت در تلاش هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند با انتشار اخبار مناسب در جامعه آرامش لازم را به وجود بیاورند و مسئولان باید با یک فکر و یک راه و داشتن هدف مشترک آرامش را به جامعه برگردانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گاهی برخی از افراد می‌گویند چرا از سرکشی خود به خانواده شهدا عکس و فیلم تهیه کرده و منتشر می‌کنید و جواب ما این است که ما به درخواست و دستور مقام معظم رهبری این کار را انجام می‌دهیم و این امور ارتباطی به سیاسی بودن یا نبودن ما ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تاکید کرد: خبرنگاران در عرصه ایثار و شهادت گزارش‌ها و اخبار بسیاری را تهیه و منتشر کرده اند و زحمات زیادی را متقبل شده اند، اما این اقدامات در شأن جایگاه شهدا و جانبازان نبوده و همچنین در قبال هجمه فعالیت دشمنان در جبهه فرهنگی کافی نیست و نیازمند اهتمام بیشتر خبرنگاران در این حوزه است.

وی افزود: در جبهه‌های جنگ رزمندگان با ایثار و مقاومت در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند و امروز هم وظیفه آحاد مردم و به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت است که با انتشار اخبار صحیح در مقابل هجوم بی امان دشمنان در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایستادگی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم و در جهت فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه ایثار و شهادت قدم برداریم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما با توجه به هجمه‌ای که از ناحیه آمریکا متحمل شده است، دچار التهاباتی شده است و باید آرامش را از راه مناسب به جامعه برگردانیم.

وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران وظیفه خطیری در مسئله انتقال صحیح اخبار در جامعه بر عهده دارند و رهبر معظم انقلاب معتقد هستند که امروز در دنیا رسانه‌ها فکر، فرهنگ، رفتار و در حقیقت هویت فرهنگی انسان‌ها را القاء می‌کنند و از این رو نباید از نقش رسانه‌ها و خبرنگاران غافل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
درود بر شهدای انقلاب اسلامی
آخرین اخبار