سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مسؤولان در ارتباط خود با مردم تجدید نظر کنند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ارتباط مسؤولان با مردم گفت: آن دسته از مسؤولانی که از ارتباط صادقانه با مردم هراس دارند در برنامه ریزی و نوع رفتار خودشان بازنگری و تجدید نظر داشته باشند.

مسؤولان در ارتباط خود با مردم تجدید نظر کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند مسؤولان بخصوص دولتمردان باید ارتباط خودشان را با مردم نزدیک کنند، گفت: برخی دولتمردان در این شرایط ملتهب نسبت به این مهم بی تفاوت هستند از این رو لازم است آن دسته از مسؤولانی که از ارتباط صادقانه با مردم هراس دارند در برنامه ریزی و نوع رفتار خودشان بازنگری و تجدید نظر داشته باشند.

وی افزود: مردم هرگز از حقیقت‌هایی که صادقانه با آنها در میان گذاشته ‌شود ناراحت نمی‌شوند و اگر هم ناراحت شوند با آن کنار می‌آیند.

حجت الاسلام آزادی خواه درباره دلیل ارتباط نگرفتن برخی از مسؤولان با مردم، ابراز کرد: ارتباط نگرفتن با مردم از دو حال خارج نیست یا فرد می‌خواهد کتمان سر کند حقایق را از مردم بپوشاند و یا اینکه برای مردم اهمیت قائل نیست؛ در هر دو صورت این رفتار خیانت به مردم است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: بنده انتظارم این است که همه مسؤولان نظام در سه قوه مخصوصا دولت و تیم اقتصادی دولت باید حقایق را با مردم در میان بگذارند و واقعیت‌ها را به آنان بگویند. اگر جایی مرتکب اشتباه شدند از مردم عذرخواهی کنند، اگر قولی دادند که نتوانستند عمل کنند صادقانه از مردم عذر خواهی کنند و اگر موضوعی مانع کار مسؤولان است آنها را نیز با مردم در میان بگذارند؛ بنابراین نمره‌ای که من به دولت در ارتباط گیری با مردم می‌دهم نمره ضعیفی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور، معاونین و وزرای عضو کابینه ایشان باید خیلی بیشتر از اینها با مردم ارتباط می‌گرفتند و حداکثر استفاده را از ظرفیت مردم می‌بردند.

انتهای پیام/ د.ا

مسئولان در رفتار خود تجدید نظر کنند

منبع: خبرگزاری رسا

برچسب ها: مسئولان ، سران قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.