نماینده مردم اردکان امروز دوشنبه 15 مردادماه در پی قهرمانی تیم والیبال خاتم اردکان در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا پیام تبریکی صادر کرد.

محمدرضا تابش قهرمانی تیم والیبال خاتم اردکان در جام باشگاه های آسیا را تبریک گفتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان امروز دوشنبه 15 مردادماه در پی قهرمانی تیم والیبال خاتم اردکان در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ایستادن سرو قامتان تیم والیبال خاتم اردکان بر بام قهرمانی باشگاه های آسیا، به نمایندگی از کشور عزیزمان ایران، افتخاری بس ارزشمند و غرور آفرین برای جامعه ورزشی کشور، استان یزد و شهرستان اردکان است.

به لطف خدای بزرگ، تیم والیبال خاتم با همه فراز و فرودها، بر پایه همت و اراده مثال زدنی بازیکنان و دست اندرکارانش و حمایت همه جانبه هواداران پرشور این تیم و اسپانسر مالی شرکت چادرملو، امروز علاوه بر افتخار کسب قهرمانی اسیا، به عنوان یک سرمایه اجتماعی ارزشمند در استان یزد، شور و نشاط و پویایی و شادابی را به نسل جوان این دیار هدیه کرده و نقشی بسیار مهم در رواج فرهنگ ورزش قهرمانی و مقابله با آسیب های اجتماعی در استان یزد ایفا نموده است.

امیدوارم این مسیر ارزشمند همچون گذشته تداوم یابد و مسوولین امر در کنار توجه به ورزش مفرح والیبال، به دیگر رشته های ورزشی نیز عنایت لازم را داشته و حمایتهای لازم را به عمل آورند.

کسب این قهرمانی ارزشمند را به ورزش دوستان ایرانی و تمامی مردم عزیز استان یزد و همشهریان بزرگوارم در شهرستان اردکان تبریک گفته و تداوم شادکامی آنان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

محمدرضا تابش

نماینده مردم اردکان

در مجلس شورای اسلامی

۱۵ مردادماه ۹۷

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار