مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از راه اندازی میز خدمت حضوری در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبیدر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: به منظور دستیابی سریع و آسان هم استانی‌ها به خدمات جمعیت هلال احمر میز خدمت در هلال احمراستان راه اندازی شد.

وی بیان کرد: هدف از استقرار میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.


شهریاری افزود: با ایجاد میز خدمت، ضوابط، مقررات گردش کار و فرآیند زمان انجام هر یک از خدمات مرتبط با ارباب رجوع در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.


وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه خدمت رسان و عام المنفعه است، گفت: میز خدمت در راستای تحقق اهداف جمعیت کارگشا بوده و آن را گامی مهم برای ایجاد فضایی شاداب در محیط‌های اداری عنوان کرد.
انتهای پیام/ب


دستیابی سریع و آسان هم استانی‌ها به خدمات جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار