جشن "کرامت رضوی، افق هلال" همراه با برنامه‌های شاد هنری بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت به میزبانی جمعیت هلال احمر نهبندان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی جشن "کرامت رضوی، افق هلال" با حضور مدیر عامل، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، جمعی از مدیران شهرستان نهبندان، امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر در نهبندان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر حلقه توان توانمندان با نیاز نیازمندان است، گفت: نهبندان حوادث زیادی را در خود دارد و ارتباط مطلوب مسئولین نهبندان به ویژه فرماندار و امام جمعه با جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای توسعه و رشد شهرستان قطعا مثمر ثمر است و می‌طلبد در بحث پیشگیری توجه ویژه صورت گیرد تا با تقویت قدرت مقابله با بحران در کاهش آثار حوادث گامی رو به جلو برداریم.

رضایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان گفت: این شهرستان با  نزدیکی به مرزهای مشترک با استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و وسعتی معادل یک چهارم استان بار مضاعفی از خدمات امدادی و جاده ای را در جنوبی ترین نقطه استان پهناورهناور خراسان جنوبی به دوش می کشد.

وی با اشاره به خدمات گذشته و همراهی استان، در راستای ارایه خدمات امدادی به هموطنان، درخواست کرد: تامین خودروی نجات و استقرار تیم واکنش سریع از اولویت های شهرستان بوده و امید است هماهنگی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

در پایان مراسم از نجاتگران، داوطلبان و جوانان فعال تقدیر و به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: هلال احمر ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.