معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با متخلفان احتمالی فوتبالیست های یزدی به طور قاطع برخورد می شود.

  محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن تسلیت درگذشت دو نوجوان فوتبالیست یزدی در گرجستان گفت: به محض اطلاع از این حادثه، هماهنگی‌هایی را با اداره‌کل ورزش و جوانان و همچنین دادستان  مرکز استان انجام دادیم و این آمادگی وجود دارد که با تکمیل اطلاعات در استان به  این موضوع  رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدافزود: با متخلفان احتمالی فوتبالیست های یزدی به طور قاطع برخورد می شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده قرار است نمایندگی وزارت امور خارجه از طریق سفارت ایران در گرجستان اطلاعات تکمیلی در این موضوع را دریافت نمایند.

جوابیه مدیر عامل آکادمی فوتبال آرمان کویر یزد

مهدی محمدی  مدیر عامل آکادمی فوتبال آرمان کویر یزد گفت: در جریان اردوی این آکادمی دو تن از فوتبالیست‌های نوجوان استان فوت کردند.

محمدی  افزود: بچه‌ها سیزده ساله بودند فقط اجبار برای افرادی که ثبت نامشان نهایی نهایی شده بود  و نه همه آنها،  ارزدولتی گرفتیم .

وی گفت: بحث اگر کاسبی بود خانواده های فوتبالیست ها را هم می بردیم خودمون بلیط هتل می گرفتیم و دو روزه برمی گشتیم نه اینکه باتور برویم یا کشور مالزی رو انتخاب می کردیم که هزار یورو ارز داشت.

محمدی گفت: اردو تفریحی بوده و نیازی به مجوز نداشته نه بازی نه تمرینی و... انجام نشده است  فقط درخواست سی دلار پول توجیبی شد برای خرید عامه خودبچه‌ها بوده و هیچ هزینه اضافی ازآنها گرفته نشده است.

وی ادامه داد: قبل از سفر جلسه توجیهی  برای تمام خانواد‌ه ها گذاشتیم که متاسفانه هیچ کدوم از نکته‌های ما را در این سفر رعایت نکردند.

محمدی گفت: همه بچه‌ها بصورت مجزا بیمه سامان شدند سفر ما برای چهارده مرداد وده مرداد بود وهیچ تضمینی بابت دادن ارز دولتی نبود، چون می گفتند از تیرماه قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آوردن جنازه‌ها از وزارت کشور و سفیر ایران کمک گرفتیم، گفت:   برای آوردن جنازه‌ها درخواست چندین هزاردلار از ما شد.

انتهای پیام/ی

با متخلفان احتمالی فوتبالیست های یزدی برخورد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
تا روز قیامت دستت به خون این دو نوجوان آلوده هست ! وای به تو