پیروزی‌های ارتش سوریه در منطقه حماه، با هلاکت شماری از تروریست‌های جبهه النصره در حومه شمالی حماه و انهدام تجهیزات آن‌ها همراه بود.

پیروزی‌های ارتش سوریه در منطقه حماه/ نیرو‌های مقاومت مواضع تروریست‌ها را تار و مار کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاخباریه سوریه، پیروزی های ارتش سوریه در منطقه حماه، با هلاکت شماری از تروریست های جبهه النصره در حومه شمالی حماه و انهدام تجهیزات آنها همراه بود.

برخی یگان های ارتش سوریه مراکز تجمع و محورهای تحرکات جبهه النصره و گروه های مرتبط با آنها را در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند.

گزارشگر این شبکه گزارش داد: ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در محورهای مختلف در حومه شمال شرقی سویداء ادامه می دهد. به طوری که برخی یگان های ارتش، مواضع تروریست های داعش را در شرق منطقه تربه هدف قرار دادند. برخی یگان های ارتش در حومه شمالی حماه، به مراکز تجمع و محورهای تحرکات جبهه النصره در مناطق زیزون، الزیاره، الاربعین و الجنابره در حومه شمالی حماه حمله کردند.

بر اثر این حملات، مقرهای تروریست ها منهدم و خطوط کمک رسانی به آنها قطع شد و شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، برخی یگان های ارتش، با خنثی کردن حملات گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های وابسته به آنها در حومه شمالی حماه، شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار