رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ترور دانشمند سوری حامل این پیام است که دانشمندان و پژوهشگران سوریه نیز در معرض خطر قرار دارند.

واکنش صهیونیست‌ها به ترور دانشمند سوری/ رسانه‌های اسرائیلی تلویحاً از احتمال ترور دیگر دانشمندان سوری خبر دادندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ترور دانشمند سوری -که روز یکشنبه در حومه حماه بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده کشته شد- حامل این پیام برای دمشق است که دانشمندان و پژوهشگران سوریه نیز در معرض خطر قرار دارند. این ترور همچنین امکان ترور سایر مسئولان حماس و حزب الله را بیش از پیش مطرح می‌کند.

رسانه‌های سوری روز یکشنبه از ترور دکتر «عزیز اسبر»‌، مدیر مرکز پژوهش‌های علمی منطقه «مصیاف» در انفجاری که خودروی او را هدف گرفته بود، خبر دادند.

دکتر اسبر آگاه و محرم اسرار قدرت موشکی جبهه مقاومت سوریه بود و این مسئله صهیونیست ها را به شدت آزار می داد، چرا که روزانه شاهد افزایش قدرت در این بخش بودند. شهید اسبر ریاست یک مرکز تحقیقات علمی را برعهده داشت که نقش اساسی را در توسعه قدرت موشکی ارتش سوریه ایفا کرده است و در چندین مرحله هم هدف حملات موشکی صهیونیست ها قرار گرفته است.

این در حالی است که «یوال گالانت»، وزیر ساخت و ساز رژیم صهیونیستی، پس از این حادثه تروریستی مدعی شد نمی‌داند چه کسی این ترور را انجام داده است.

انتهای پیام/

واکنش صهیونیست‌ها به ترورو دانشمند سوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار