معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: باتوجه به این که امنیت رکن اصلی توسعه و پیشرفت است، طلیعه توسعه، عمران و آبادانی امنیت است.

امنیت رکن اصلی توسعه وپیشرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در مراسم معارفه مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری گفت: مشهد مقدس شرایط ویژه‌ای دارد و همواره یکی از اهداف اصلی دشمنان نظام می‌باشد، اما به رغم این شرایط و با تلاش نیرو‌های امنیت ساز کوچکترین مشکل امنیتی در مشهد وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور بسیار حساس است افزود: توده مردم با تمام سختی‌هایی که می‌کشند، همواره همراه نظام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس آخرین پژوهش انجام شده 80 درصد مردم خواهان تغییرات برای اصلاح امور، اما در درون نظام هستند.

محمد رحیم نوروزیان افزود: همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی علیرغم اختلاف دیدگاه و سلیقه باید در این شرایط به دولت کمک کنند، تا دولت بتواند از این شرایط سربلند بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در سه جبهه نظامی، اقتصادی و اجتماعی به کشور هجمه دارد، گفت: در جبهه نظامی به دلیل بازدارندگی بالای کشور، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و در جبهه اقتصادی نیز دشمن به دنبال تحریم نفت و تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور است، اما مهمترین عملکرد دشمن در جبهه اجتماعی است و هدف از اقدامات دیگر نیز ضربه زدن به کشور از مسیر ایجاد نابسامانی اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: نباید ناخواسته در زمین دشمن بازی کنیم و اتحاد، همدلی و تلاش شبانه روزی راه عبور از این شرایط و مقابله با دشمنان است.

محمد رحیم نوروزیان در مراسم معارفه دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان هم  گفت: در شرایط فعلی کشور موضوع قاچاق کالا و ارز باید جدی گرفته شود و دبیر کمیسیون باید فردی باشد که منطق اقتصادی و بازار را بفهمد.

وی افزود: در انتصابات نگاه به نیرو‌های درون مجموعه است و سیستم اجرایی کشور اگر متکی به بدنه کارشناسی خود باشد، موفق‌تر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی برخی از نابسامانی‌ها را ناشی از بی تدبیری دانست و گفت: مدیریت از جنس آینده نگری است و با تدبیر و آینده نگری می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد.

گفتنی است با حکم استاندار خراسان رضوی محمد حسین صالحی فرماندار سابق شهرستان فیروزه به عنوان مدیر کل امور امنیتی و انتظامی و رسول فرزاد فر به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان منصوب شدند.

انتهای پیام // ف. ک
 

معارفه مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری ودبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.