مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع فراخوان چهارمین دوره مسابقه ملی نشریه دیواری بحر کرم در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی گفت: این مسابقه به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.
 وی ادامه داد: این مسابقه به همت کانون فرهنگی و هنری ولایت با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.
 گلباغی، آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه را ۲۰ مرداد جاری اعلام کرد و افزود: اعضای کانون‌های مساجد باید نشریه‌ها را بعد از تکمیل کردن به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان عناوینی، چون عالم آل محمد (ع)، کرامات رضوی، مسافر مدینه، کرامات کریمه، سلطان عشق، خاطره زیارت، فرزندان روح‌الله، مدافعان جوان، امر به ورزش امربه‌معروف و ساخت ایران (بخش ویژه) را از بخش‌های این نشریه دیواری برشمرد.
 وی همچنین گفت: برای تهیه یک روزنامه دیواری باید گروهی متشکل از ۴ نفر فعالیت کرده که یک نفر خوش‌نویس، نقاش و پژوهشگر به‌منظور تکمیل بخش‌های مختلف نشریه عضویت داشته باشند.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان به ملاک‌های داوری و انتخاب نشریه‌های برتر اشاره و خاطر نشان کرد: خوش‌خطی و رعایت نظم در تکمیل مطالب، ارتباط با موضوع، خلاقیت و نوآوری و مقاطع تحصیلی ازجمله ملاک‌های داوری آثار ارسالی در این جشنواره می‌باشد.
 گلباغی، با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای تهیه پوستر و روزنامه دیواری می‌توانند به دبیرخانه استان مراجعه کنند، بیان کرد: پس از جمع‌آوری نشریات ارسالی از استان‌ها، طبق مؤلفه‌های ذکرشده در آیین‌نامه نشریات برتر انتخاب خواهند و شد و در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تجلیل می‌شوند.
 انتهای پیام/م
فراخوان چهارمین دوره مسابقه ملی نشریه دیواری بحر کرم در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.