مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون صادرات در این پایانه مرزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

رشد صادرات در پایانه مرزی دوغارونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کریم نوایی نظامی مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: از ابتدای تیر ماه، 70 هزار تن انواع کالا توسط 2957 دستگاه کامیون از این پایانه مرزی به کشور افغانستان صادر شده است.

وی تصریح کرد: ترانزیت خروجی 65 هزار تن انواع کالا از این معبر رسمی انجام می‌شود که این مقدار کالا در قالب 3370 دستگاه کامیون ترانزیتی خارج و در همین بازه زمانی 3318 تن کالا توسط 147 دستگاه کامیون وارد کشور شده است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون با اشاره به اهمیت پایانه مرزی دوغارون گفت: این پایانه رده دوم صادرات و پنجم ترانزیت خروجی را در بین پایانه‌های مرزی کشور دارد و 15 درصد از سهم صادرات را از آن خود کرده است.

کریم نوایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 204 هزار و 137 تن انواع کالا از این پایانه مرزی به کشور افغانستان صادر شده است.

وی تصریح کرد: عمده کالا‌های ورودی و خروجی از این پایانه مرزی شامل انواع لوازم اتومبیل، منسوجات، نوشابه، گاز مایع، پنل خورشیدی و روغن نباتی است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: سال گذشته ترانزیت ورودی و خروجی از این معبر به بیش از 997 هزار و 884 تن انواع کالا در قالب 48 هزار و 388 دستگاه کامیون ترانزیت رسید.

انتهای پیام//ز. ج
 

صادرات در پایانه مرزی دوغارون افزایش یافته است

برچسب ها: واردات ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.