کعبی: مشکل من پرداخت نکردن جریمه ۴ میلیونی بود/ کمیته اخلاق حق داشت محرومم کند

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به دلیل پرداخت نکردن جریمه ۴ میلیونی محروم شده بودم که تا فردا این مشکل حل می‌شود.

کعبی: مشکل من پرداخت نکردن جریمه 4 میلیونی بود/ کمیته اخلاق حق داشت محرومم کندحسین کعبی کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دلیل حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیان کرد: مشکل خاصی نبود و کمیته اخلاق به دلیل اینکه من جریمه ۴ میلونی ام را پرداخت نکرده بودم، حکم داد که تا اطلاع ثانوی محروم هستم. البته امروز (دوشنبه) به این کمیته رفتم و به مسئولان کمیته اخلاق گفتم این پول را تا فردا پرداخت می‌کنم تا مشکلی برای بازی با گسترش فولاد نداشته باشم.

او ادامه داد: کمیته اخلاق بار‌ها ابلاغیه جریمه من را به هیئت فوتبال گیلان داده، اما این ابلاغیه به دست خودم نرسیده بود. البته با توضیحاتی که در کمیته اخلاق ارائه دادم این مشکل حل شد.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره حواشی که با مطرح شدن دلایل مختلف برای محرومیت او به وجود آمد، بیان کرد: کمیته اخلاق حق داشت با صدور دستور موقت من را محروم کند چراکه بار‌ها برای من به هیئت فوتبال گیلان ابلاغیه فرستاده بود، اما این نامه را دریافت نکرده بودم. چهار میلیون پولی نیست که نتوانم آن را بپردازم.


بیشتر بخوانید: توضیحات کمیته اخلاق درباره محرومیت مسلمان و کعبی


انتهای پیام/

اظهارات حسین کعبی پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار