سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:تیم سپیدرود متعلق به شهر رشت است و تمام بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم سردار جنگل برگزار خواهد شد.

ناظمی:دیدار‌های خانگی سپیدرود در شهر رشت برگزار خواهد شدافشین ناظمی سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ی در خواست خدادا عزیزی برای انتقال بازی های خانگی سپیدرود به تهران اظهار کرد:تیم سپیدرود برای شهر رشت هست و تمام دیدار های خانگی این تیم در شهر رشت برگزار می شود .

او افزود:حضور فعلی تیم در تهران از قبل یرنامه ریزی شده و فقط برای آمادگی بیشتر مقابل گسترش فولاد بوده است.

هیچ دلیل واضحی برای محرومیت حسین کعبی اعلام نشده است

افشین ناظمی در رابطه با محرومیت حسین کعبی گفت: هنوز هیچ دلیل واضحی برای محرومیت حسین کعبی اعلام نشده و پیگیری های لازم درباره ی این موضوع انجام خواهد شد.

سرمربی و هواداران را به آرامش دعوت میکنم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره ی حواشی پیش آمده در دیدار قبل با تیم فوتبال سپاهان گفت:من هردو طرف را به آرامش دعوت میکنم ،مردم شهر رشت تیمشان را دوست دارند و اعضای تیم هم برای مردم تلاش میکنند.امیدوارم آرامش به تیم برگردد و ما بتوانیم در بازی های پیش رو امتیاز های لازم را کسب کنیم تا هم سرمربی و هواداران از تیم راضی باشند.

او در پایان افزود: همه امکانات لازم برای دیدار برابر گسترش فولاد تبریز از طرف مدیریت تیم فراهم شده تا بتوانیم بازی های ضعیف 2 هفته گذشته ی خود را جبران کنیم.

دیدار 2 تیم سپیدرود و گسترش فولاد از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ، پنج شنبه 18 مرداد ساعت 19:50 در تبریز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:مالکیت باشگاه سپید رود رشت از تن زاده گرفته شد 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار