علیرضا کلانتری گفت: تیم ملی بوکسبرای تطابق شرایط آب و هوایی با جاکارتا اردو‌های خود را در مازندران پیگیری می‌کند.

تیم ملی بوکس برای مسابقات آسیایی 2018 درشرایط خوب به سر می برد

علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی بوکس شرایط خوبی را پشت سر گذاشته است و دور جدید اردو‌ها از امروز (۱۵ مرداد ماه) در مازندران آغاز می‌شود. مازندران از لحاظ آب و هوایی به شهرجاکارتا بسیار نزدیک است.

ترکیب اعزامی تیم ملی بوکس به مسابقات آسیایی

او افزود: امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده و شاهین موسوی در اوزان ۴۹، ۶۹ و ۷۹ کیلوگرم با هدایت اکبر احدی و علی مظاهری در مسابقات مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، شرکت خواهند کرد.

تمرینات نهایی برای آماده سازی روحی و جسمانی

کلانتری تصریح کرد: برگزاری اردو در جنوب کشور مربوط به 2 ماه گذشته است که به علت نداشتن امکانات مناسب برای بوکس این اردو لغو شد. زمان باقی مانده بسیار کوتاه است و تقویم برنامه‌های اردویی و تورنومنت‌ها برای مسابقات آسیایی جاکارتا بسته شده است. تمام تیم‌های آسیا در حال آماده سازی نهایی هستند و به دلیل احتمال آسیب دیدگی به مسابقه نمی‌ دهند. تیم ملی در حال آماده سازی نهایی روحی، روانی و جسمانی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است.

برنامه مسابقات تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

دبیر فدراسیون بوکس گفت: اعزام تیم ملی به جارتا در تاریخ ۲۸ یا ۲۹ مرداد ماه انجام می شود. چهارشنبه ۳۱ مرداد چک ورودی ورزشکاران، پنج شنبه یکم شهریور قرعه کشی رسمی مسابقات و جمعه دوم شهریور آغاز مسابقات است. فینال این دوره از مسابقات هم شنبه دهم شهریورماه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: یازدهمین حضور بوکسور‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار