به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4754...0917: ضامن کارمند شده معضل بزرگی در بانک ها وام مسکن با اون همه دردسرش ضامن کارمند دیگه کجای دلم بزارم. هفتصد تومان پول دفتر خونه کجای دلم بزارم. یک میلیون پول پروانه ساخت با کدام درد درمانش کنم. خواهشا پیگیری کنید. ملت گرفتارند. 

 

4754...0917: امروز بعد از چهار ماه انتظار بالاخره معرفی نامه از بنیاد مسکن جهت وام مسکن گرفتم حالا رفتم بانک می گویند که ضامن کارمند پنجاه میلیون سفته، دو تا 350 هزار تومان که میشود 700 هزار تومان دفتر خانه میگیره ،پروانه ساخت و هزینه هایی از قبیل کرایه کپی و...

 

1950...0919:  می خواستم بگم چند سالی است که در یک شرکت قطعات خودرو کار می کردم الانم اخراجم کردند و با اینکه تازه عروسی کردم قسط و وام دارم کار واقعا نیست.  خواهشا این پیامو به گوش مسئولین برسونیند. تنها راه نجات رو ارتباط با ۲۰.۳۰ دونستم. خواهشا کمک کنین

 

9630...0935: بنده یکی از اهالی مسکن مهر شهرستان قوچان هستم که از شما مسئولین شبکه خبر عاجزانه درخواست می کنم تا برای تهیه گزارش از مسکن مهر این شهر که با مشکلات بسیار جدی روبرو شده است تشریف بیاورید مسکن مهر شهرستان قوچان درحال خراب شدن است در حالی که بیش از دو هزار خانوار در آن زندگی می کنند.

 

5617...0917: به گزارش یکی از دوستان سوله‌ای واقع در مکانی بنام چهچکور بندرعباس قرار دارد که مقدار قابل ملاحظه‌ای ماشین خارجی پلاک شده احتکار شده است که حتی در بین آنها مدل هایی که ورود آنها به کشور ممنوع میباشد! وجود دارد. اطلاعات موجود نیاز به برسی دارد.

 

8549...0918: خواهشا پیگیر مبلغ پرداختی ما بابت آزمون استخدامی شرکت نفت که کنسل شد باشید. هنوز مبالغ بعد از گذشت یکسال به ما پرداخت نشده است.

 

3405...0915: لطفا از ایران خودرو گزارش تهیه کنید چرا ماشین های مردم را تحویل نمی دهند. چرا جواب درستی به مردم نمی دهند.

 

7760...0915: بنده از شما خواهش می کنم، به عنوان یک رسانهٔ تأثیرگذار، به دادِ زمین و محیط زیستِ ایران برسید، شما یک بررسی داشته باشید ببینید که روزانه در تمام شهرهای ایران چقدر کیسهٔ پلاستیکی، مصرف و دور انداخته می شود، به ویژه در میوه فروشی ها و سوپرمارکت‌ها، این یک فاجعهٔ بزرگ است. از شما خواهش می کنم در این رابطه فکری عاجل بفرمائید، با تشکر؛ جواد قاسمی، از قوچان.

 

2770...0913: آب شرب ما را یک ماه است که قطع کرده اند. فشار شبکه آب باعث چرخش عقربه کنتور می شود/ هفتصد هزار تومان پول از ما می خواهند اگه کاری از دستتون برمیاد کمک کنید.

 

7850...0938: چرا پل هوایی بوستان نهج البلاغه ۸ هزار تومان هزینه ورودی اخذ می کنند این پل با پول بیت المال توسط شهرداری ساخته شده است قابل توجه مسولین محترم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار