شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در بیانیه ای مذاکره مجدد با آمریکا یک مزاح دانسته شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران طی بیانیه‌ای با انتقاد از مواضع اخیر علی مطهری درباره مذاکره با ترامپ اعلام کرد: مذاکره مجدد با آمریکا، یک مزاح بیش نیست، در تاریخ حاضر، ملت ایران تاوان سنگینی داده است تا به غرب‌زدگان و کدخدا پرستان اثبات کند که امریکا قابل‌اعتماد نیست، لذا انتظار می‌رود مسئولان جمهوری اسلامی ایران، در راستای احیا و احقاق حقوق ملت ایران با شجاعت، صراحت و بصیرت اقدام کنند.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنْ‌ تَرْضَى‌ عَنْکَ‌ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصَارَى‌ حَتَّى‌ تَتَّبِعَ‌ مِلَّتَهُمْ‌ قُلْ‌ إِنَ‌ هُدَى‌ اللَّهِ‌ هُوَ الْهُدَى‌ وَ لَئِنِ‌ اتَّبَعْتَ‌ أَهْوَاءَهُمْ‌ بَعْدَ الَّذِی‌ جَاءَکَ‌ مِنَ‌ الْعِلْمِ‌ مَا لَکَ‌ مِنَ‌ اللَّهِ‌ مِنْ‌ وَلِیٍ‌ وَ لاَ نَصِیرٍ (بقره 120)

"هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود".

اظهارات تأمل برانگیز برخی از عناصر اصلاح‌طلب در خصوص مذاکره مجدد با آمریکا در حالی است که خسارت محض برجام در مقابل دیدگان همه قرار دارد، تجربه‌ای که  نص صریح قرآن کریم برای ملت ایران بازخوانی شد که خواسته‌های آمریکایی‌ها و متحدانش پایانی ندارد و تا زمانی که کامل تسلیم آنها نشوی از تو راضی نخواهند شد.

حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نخواهد کرد که امثال علی مطهری و هم طیفانش تا چندی پیش در توجیه شکست و ناکامی برجام، تقصیرها را گردن ترامپ می‌انداختند و او را دیوانه و تافته‌ای جدابافته از حاکمیت آمریکا معرفی می‌کردند اما حالا همین‌ها وسوسه می‌کنند که راه طی شده و به بن‌بست خورده اعتماد به شیطان بزرگ را دوباره و چندباره تجربه کنیم وعلت شکست برجام را به نیروهای انقلابی گره می‌زنند گویا تناقض گویی جزو رفتار لاینفک این افراد است.

خوش‌بینانه‌ترین قضاوت در خصوص این افراد ساده لوحی و جنون غش کردن در آغوش شیطان بزرگ است وگرنه احتمال وطن‌فروشی درباره برخی از آنها، قضاوتی واقعی است.

می‌گویند مردی سراغ روانپزشک رفت و گفت «آقای دکتر من هر شب کابوس می‌بینم که با گاوهای زبان نفهم مسابقه فوتبال دارم. گله‌ای حمله می‌کنند و من زیر لگدشان می‌مانم و از خواب می‌پرم. اگر می‌شود قرص و آمپولی تجویز کنید که دیگر از این کابوس‌ها نبینم و شب راحت بخوابم».

دکتر برای او دارو تجویز کرد و گفت از امشب مصرف کنید تا حالتان خوب شود. مرد بیمار نسخه را گرفت که برود؛ اما ناگهان برگشت و پرسید : «آقای دکتر ! نمیشه داروها رو از فردا شب مصرف کنم؟!». دکتر با تعجب پرسید «برای چی؟ مگه نگفتین که کابوس، شما رو اذیت می‌کنه؟!». مرد بیمار جواب داد «چرا آفای دکتر؛ گفتم. اما راستش را بخواهید.. آخه.... امشب هیجانش بیشتره. امشب مسابقه فیناله»!... آری برخی دچار شیدایی و جنون گاوزدگی و گاوگرفتگی حادّ هستند؛ فرقی هم نمی‌کند که طرف شان اوباما باشد یا ترامپ.

مذاکره مجدد با آمریکا، یک مزاح بیش نیست، در تاریخ حاضر، ملت ایران تاوان سنگینی داده است تا به غرب‌زدگان و کدخدا پرستان اثبات کند که امریکا قابل‌اعتماد نیست، لذا انتظار می‌رود مسئولان جمهوری اسلامی ایران، در راستای احیا و احقاق حقوق ملت ایران با شجاعت، صراحت و بصیرت اقدام نمایند.»

انتهای پیام/

انتقاد از مواضع اخیر علی مطهری درباره مذاکره با ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار