مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از تشدید نظارت شرعی بر رستوران‌ها و ساندویچی‌ها برای جلوگیری از عرضه آبزیان حرام خبر داد.

تشدید نظارت شرعی بر رستوران‌ها برای جلوگیری از عرضه آبریان حرامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام رسول محمدی‌منش مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشاهده عرضه آبزیان حرام در برخی از رستوران‌ها و ساندویچی‌ها نشست مشترکی با رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر در راستای تشدید نظارت‌های شرعی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان بوشهر بیان داشت: با توجه به اهمیت مصرف غذای حلال در جامعه اسلامی و تاکید دین مبین اسلام بر این امر مهم تشدید نظارت‌های شرعی بر اماکن عرضه مواد غذایی و پروتئینی در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدی‌منش افزود: از هم استانی‌های متدین تقاضا می‌شود در صورت مشاهده عرضه هرگونه آبزیان حرام نظیر ماهی مرکب (خساک)، خرچنگ و کوسه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا ۳۳۳۲۶۶۸۴ اطلاع رسانی کنند تا با پیگیری همکاران نظارتی و شرعی دامپزشکی متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/م

نظارت‌ها برای جلوگیری از عرضه آبزیان حرام در بوشهر تشدید می‌شود

برچسب ها: تغذیه ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.