مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: رسانه موتور محرک در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در شورای اداری راز و جرگلان ارتقاء طراز شبکه استانی، معرفی چهره ناشناخته استان و حضور دوربین و میکروفون صداوسیما در تمام استان ۳ اولویت رسانه استانی عنوان‌کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم پوشش رادیو و تلویزیونی دیجیتال را که در این شهرستان هم اکنون ۶۳ و نیم درصد است کامل کنیم.

قربانی جم ادامه داد: براساس تفاهم نامه منعقد شده با استانداری، در هر نقطه‌ای که مکان مناسب برای استقرار تجهیرات دستگاه دیجیتال تاسیس شود سیستم دیجیتال راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تلاش برای معرفی ۲۲ خبرنگار در ۲۲ شهر استان گفت:: از این پس دوربین‌های صدا و سیما را در همه نقاط استان حضور خواهند یافت.

مدیرکل صدا و سیمای استان از مسوولان شهرستان راز و جرگلان خواست تا با نگاه بلند و تحول گرا، افراد موفق و افتخارات منطقه خود را برای برنامه سازی و انعکاس به این مرکز معرفی کنند.

قربانی جم افزود:هم اکنون علاوه بر ده گروه مستند ساز چهل سالگی انقلاب، ۵۰ قسمت برنامه سی دقیقه‌ای با عنوان نام اوران و ۱۳ قسمت برنامه گردشگری در حال تهیه است.

قربانی جم همچنین ۲۴ ساعته شدن شبکه اترک، پیگیری مطالبات مردم، ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و استفاده از نیرو‌های بومی را از اهداف خود در شبکه اترک برشمرد که در اجرای آن صدا و سیمای خراسان شمالی موفق نیز بوده است.

افتتاح دفتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان راز و جرگلان، نشست با معتمدان، هنرمندان و مسئولان بخش‌های غلامان و یکه سعود، دیدار با خانواده دو شهید اهل تشیع و تسنن، دیدار با مرزبانان و بازدید از توانمندی‌های شهرستان راز و جرگلان در بخش‌های کارافرینی از برنامه‌های یک روزه مدیرکل صداو سیمای خراسان شمالی در این شهرستان خواهد بود.

زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان هم در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:در شرایط کنونی که دشمن با همه امکانات از جمله با استفاده از فضای مجازی و رسانه علیه ما بسیج شده است باید از ظرفیت های رسانه ملی استفاده کنیم.

وی افزود :شهرستان راز و جرگلان با همه توان آماده همکاری با صدا و سیما به ویژه در حوزه پوشش دیجیتال است.

آخوند کمالی رئیس حوزه علمیه خادمیه امانلی هم در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان گفت :در سایه اتحاد و همدلی و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری از این جنگ اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ


سفر مدیر کل صدا و سیما خراسان شمالی به راز و جرگلان

برچسب ها: صدا و سیما ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.