مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هوای خوزستان بسیار گرم بود و هیمن باعث شد کیفیت بازی دو تیم خیلی خوب نباشد و پائین بیاید.

الهامی :شرایط آب و هوای اهواز روی کیفیت بازی تاثیر گذار بودساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شرایط دیدار قبل مقابل استقلال خوزستان گفت:شرایط برای هر2 تیم به دلیل آب و هوای گرم و نامناسب بودن زمین بسیار سخت و دشوار بود باتوجه به این شرایط در نیمه اول، اصلا رضایت بخش نبودیم، گل خوردن و ده نفره شدن هم به این شرایط نابسامان کمک کرد.

او افزود: با این حال در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد و توانستیم 10 نفره دیدار را به نفع خود تمام کنیم، این یک امید خوب و نشان دهنده آمادگی بازیکنان در شرایط سخت و دشوار است.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد:تیم ما یک مهاجم برزیلی جذب کردیم، که از شرایط خوبی برخوردار است .جونیور مارینی فصل گذشته در تیم فوتبال استقلال خوزستان بود و پس از حضور در تمرینات تیم پدیده مورد تایید یحیی گل محمدی قرار گرفت و به این تیم پیوست .

او در خصوص دیدار با تیم صنعت نفت آبادان گفت:دیدار با این تیم سخت خواهد بود زیرا نفت آبادان با برنامه ای است و در 2 بازی گذشته با تیم های سپاهان و گسترش فولاد بسیار عالی عمل کرده است.

دیدار این دو تیم روز جمعه 19 مرداد ساعت 20 در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:استقلال خوزستان ۱ - ۲ پدیده مشهد / شکست آبی پوشان خوزستان با 2 گل دقایق پایانی مشهدی ها 


انتهای پیام /

اظهارات مربی تیم فوتبال پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار