در حالی که تنها ۱۵ روز تا شروع هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا زمان باقی است، رئیس جمهور اندونزی اعلام کرد که این رقابت‌ها با موفقیت برگزار خواهد شد.

//رئیس جمهور اندونزی: بازیهای آسیایی با موفقیت برگزار می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ "جوکو ویدودو" با اشاره به هیجان مردم اندونزی گفت: بازی‌های آسیایی فرصت بزرگی را در اختیار اندونزی قرار داد تا ورزش و علاقمندی به ورزش را در این کشور و مردم اندونزی توسعه دهد و آن‌ها را با مزایای ورزش روزانه و مرتب آشنا کند. این امر سبب می‌شود که نرخ سلامت نیز در جامعه توسعه یابد.

او گفت: برای برگزاری هر چه بهتر بازی‌های آسیایی تمامی کسانی که در این زمینه نقش داشتند نهایت تلاش خود را کردند تا این بازی‌ها با موفقیت برگزار شود و اگر از من سوال شود که آیا این موفقیت به دست می‌آید من با قاطعیت اعلام می‌کنم که بازی‌های آسیایی بدون تردید با موفقیت انجام خواهد شد.
جوکو ویدودو تاکید کرد: بازی‌های آسیایی با حضور ۴۵ کشور از قاره کهن برگزار می‌شود، اما نگاه تمام جهان به این سمت خواهد بود چرا که این رویداد ورزشی پس از المپیک یکی از رویداد‌های بزرگ ورزشی در جهان است.
رئیس جمهور اندونزی گفت: ماه آگوست ماه بسیار مهمی برای ماست چرا که سه رویداد مهم در این ماه اتفاق می‌افتد. اولین اتفاق ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، دومین رویداد مهم مربوط به هفتاد و سومین سالگرد استقلال اندونزی است و در نهایت هم میزبانی این رقابت‌ها را بایستی به بهترین نحوه انجام دهیم.» هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از ۱۸ آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:  مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات رئیس جمهور اندونزی درباره بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار