مدیر بخش رسانه‌ای کمیته برگزار کننده بازی‌های آسیایی جاکارتا مدعی شد: 10 میلیارد چشم از سراسر جهان بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را مشاهده می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی دو هفته دیگر در اندونزی و در دو شهر جاکارتا پایتخت این کشور و سوماترای مرکز استان سوماترای جنوبی برگزار می‌شود. مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها مدعی شده‌اند که ۵میلیارد نفر از مردم جهان شاهد این مسابقات خواهند بود.

«دنی» مدیر بخش رسانه‌ای و روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازی‌های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت: هدف ما این است که ۵میلیارد جفت چشم از سراسر جهان شاهد این رقابت‌ها باشند.
او گفت: تعداد ببینندگان غیرمستقیم یا کسانی که در ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی نیستند ولی این رقابت‌ها را از طریق وسایل ارتباط جمعی می‌بینند بیش از کسانی است که از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران خواهند بود.

مدیر بخش روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازی‌های آسیایی جاکارتا- پالمبانگ همچنین گفت: امیدواریم که این بازی‌ها تحسین جهانیان را به همراه داشته باشد. اگر برگزاری این دوره از رقابت‌ها با موفقیت انجام شود، اندونزی این شانس را خواهد داشت که میزبانی بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ را نیز بدست آورد.
انتهای پیام/

۵میلیارد نفر مسابقات جاکارتا را مشاهده می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار