غلامی گفت: جهاد دانشگاهی نقشی مهم و فعالی در مدیریت دانشگاه‌ها دارد.

جهاد دانشگاهی نقش فعالی در مدیریت دانشگاه‌ها داردبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزارشد، گفت: خوشحالیم که جهاد دانشگاهی بعد از گذشت ۳۸ سال هنوز توفیقات خوبی در این نهاد شکل داده است و اکنون هم  و درحال ادامه مسیر است.

وی ادامه داد: امروز جهاد دانشگاهی کار بزرگ و ماموریتی مهمی دارد همانطور که در سال‌های گذشته در مدیریت دانشگاه‌ها نقش فعالی ایفا کرده است و توانسته نقش خوبی را در آموزش عالی ایفا کند و باگذشت زمان ماموریت این دانشگاه در حوزه‌های مختلف هم به خوبی درخشیده است.

غلامی گفت: جهاد دانشگاهی از همان سال‌های اول ماموریت بزرگی انجام داده است و توانسته در محیط‌های دانشگاهی فعالیت‌های فرهنگی قابل توجهی داشته باشد.

وزیر علوم یادآوری کرد: این نهاد در واقع امروز در حوزه فرهنگی تلاشش کمتر از علم و فناوری نیست و مجموعه‌های جهادی ما علاوه بر کارکردش جز دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

در ادامه مراسم شریفی‌زاده، رئیس همایش نکوداشت با بیان اینکه انتخاب ۳۴ نفر از بین ۷ هزار عضو جهاد دانشگاهی کار سختی بود، گفت: فراخوانی مانند سال‌های گذشته به همه واحد‌ها ارسال و حدود ۲۹۳ نفر به عنوان جهادگر از سوی تمامی واحد‌ها ارسال شد.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد ۹۹ نفر در حوزه پژوهش، ۷۱ نفر در حوزه آموزش، ۲۶ نفر در حوزه فرهنگی و ۷۴ نفر در حوزه پشتیبانی و ۲۳ نفر هم از حوزه ریاست و روابط عمومی معرفی شدند و در جلسه شورای معاونان جهاد دانشگاهی ۳۴ نفر طبق آیین‌نامه انتخاب جهادگران نمونه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

 

نقش فعال جهاد دانشگاهی در مدیریت دانشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار