قائم مقام کمیته امداد گفت : کمیته امداد هم‌اکنون از ۳۱۰ هزار دانش‌آموز و از ۶۲ هزار دانشجوی نیازمند حمایت می‌کند.

حمایت کمیته امداد از ۳۷۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید منصور برقعیقائم‌مقام کمیته امداد در نخستین دوره اردوی آموزشی ویژه مددجویان دانشجو با تأکید بر لزوم توجه به امور فرهنگی نیازمندان گفت: هم‌اکنون ۳۱۰ هزار دانش‌آموز و ۶۲ هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

سید منصور برقعی، ارتقا مهارت‌های را نوعی خدمت فرهنگی دانست و ادامه داد: کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با تأمین هزینه‌های تحصیلی تا مقاطع عالی حمایت می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه امروز هر فردی که بخواهد در راه توحید گام بردارد باید امام شناس باشد افزود:وجود امام علی بن موسی الرضا (ع) دریچه ای است که انسان را به سوی نور هدایت می کند و تبعیت از امامان معصوم علیهم السلام همان حرکت در خط ولایت است .

برقعی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین در زمینه های مختلف معیشتی ،درمانی، مسکن و فرهنگی به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می دهد .
 
قائم‌مقام کمیته امداد با اشاره اینکه نخستین دوره اردوی آموزشی ویژه مددجویان دانشجو به مدت ۱۵ روز در حال برگزاری است افزود:در این دوره دانشجویان در کلاس‌های آموزشی، کتاب‌خوانی و تحلیل شرکت می‌کنند.
 
گفتنی است ، در این اردوی ۴۱۴ دانشجوی پسر و۳۲۰ دانشجوی دختر شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام//ج.ر
 
 

سفرقائم مقام کمیته امداد به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.