جانشین سپاه انصار المهدی زنجان از تمدید نمایش فصل شیدایی تا نیمه مرداد ماه در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، طهماسبی جانشین سپاه انصار المهدی زنجان با اشاره به این که نمایش فصل شیدایی با استقبال کم نظیر مردم زنجان همراه بود گفت : این نمایش تا 15 مرداد ماه تمدید شد.

وی افزود : نمایش فصل شیدایی برای مقابله با هجمه و شبهه آفرینی دشمنان علیه فرهنگ کشورمان انجام می شود.

به گفته جانشین سپاه انصار المهدی زنجان هر شب از ساعت 20 و 30 دقیقه در کوی فرهنگ ، جنب بازار روز درحال برگزاری است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مکان بیننده این نمایش باشند.

طهماسبی هدف از برگزاری فصل شیدایی را امر به معروف ، تبعیت از ولایت فقیه ، توجه به دفاع مقدس، و پرداختن به مطالبات رهبری مانند سبک زندگی اعلام کرد.

جانشین سپاه انصار المهدی زنجان در ادامه با اشاره به این که در این فصل 500 هنرمند هنرنمایی می کنند خاطر نشان کرد : هر شب بیش از 14 هزار نفر از این نمایش استقبال می کنند.

نیاکان مجری طرح فصل شیدایی نیز با بیان این که وقایع نمایش داده شده شامل موضوعات اسلامی و مذهبی و ملی است گفت : تا به امروز فصل شیدایی در 16 استان برگزار شده که یک میلیون و 500 هزار نفر بیننده داشته است.

وی افزود : علاقه‌مندان می‌ توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام /ک


استقبال کم نظیر زنجانی ها از نمایش فصل شیدایی

برچسب ها: اکران فیلم ، شهدا ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.