حکیمی گفت: شرایط مسابقات قابل پیش بینی نیست، ولی برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگم تا مدال برنز دوره قبلم را به طلا تبدیل کنم.

امیدوارم به عنوان بانوی با حجاب ایرانی پرچم کشورمان را در بازی‌های آسیایی به اهتزاز درآورمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  و به نقل از وزارت ورزش و جوانان آرزو حکیمی قایقران تیم ملی آب‌های آرام بانوان و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون بیان کرد: درحالی که فرصت کمی تا آغاز رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام در جاکارتا باقی مانده روز‌های پایانی اردو یا به عبارتی روز‌های طلایی برای آمادگی را با تمرینات سخت و پرفشار پشت سر می‌گذاریم و همه تلاشم را تا کسب بهترین نتیجه ادامه می‌دهم.

او افزود: خوشحالم که به عنوان نماینده بانوان کشورم در بازی‌های آسیایی حضور دارم و امیدوارم با دست یابی به مدال طلا باعث افتخار کشور و هم نوعان خودم شوم، کسب مدال طلا برای همه ورزشکاران ارزشمند است. اما برای ما به عنوان بانوی ایرانی که با حجاب در مسابقات حاضر می‌شویم، اهتزاز پرچم و حضور با حجاب در سکوی قهرمانی افتخار بزرگی است.

حکیمی با بیان رضایت بخش نبودن نتایج مسابقات کاپ جهانی افزود: بعد از کاپ جهانی تمریناتم را با انگیزه و فشار بیشتری ادامه دادم. در حال حاضر تمرینات سرعتی پشت سر می‌گذارم و آماده مسابقه می‌شوم و در مواد کایاک تک نفره ۲۰۰ متر و دونفره ۵۰۰ متر همراه هدیه کاظمی به رقابت خواهم پرداخت و همه تلاشم را می‌کنم مدال برنزی که دوره گذشته بازی‌ها در اینچئون کسب کردم را طلایی کنم. مسابقات قابل پیش بینی نیست، ولی با امیدواری برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم.
حکیمی در خصوص شرایط تمرینات تیم در گرمای تابستان گفت: امسال بازی‌های آسیایی اواخر مرداد آغاز می‌شود و این باعث شده اوج تمرینات ما در گرمترین روز‌های سال باشد.
بانوی ملی پوش کایاک ادامه داد: به هر حال همه ما ورزشکاران تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای میهن عزیزمان به کار می‌بندیم. پس از چندین سال تمرینات مداوم و اردو‌های مستمر به بازی‌های آسیایی در پالمبانگ بسیار امیدوارم و برای موفقیت در این رقابت‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.


بیشتر بخوانید: قایقرانان برای حضور در بازی‌های آسیایی به آب می‌زنند


انتهای پیام/

اظهارات حکیمی درباره بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار