مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار گفت: جشنواره کارآفرینان برتر در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در 29 مرداد برگزار خواهد شد.

رحیم سرهنگی مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش موثر کارآفرینان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: هر ساله جشنواره کارآفرینان برتر در استان تهران برگزار می‌شود که این جشنواره امسال در استان یزد برگزار خواهد شد.

سرهنگی با تاکید بر اینکه جشنواره کارآفرینان برتر29 مرداد برگزار خواهد شد، افزود: کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی در سطح ملی این مقام را به دست آورده‌اند.


بیشتر بخوانید:  زن کارآفرینی که 50 هنر از انگشت‌هایش می‌ریزد! + فیلم 


وی تصریح کرد: کارآفرینان برتر در حوزه صنعت در زمینه داروسازی، نساجی، سیم و کابل، در حوزه خدمات در زمینه آی تی و در آخر در حوزه کشاورزی در زمینه گیاهان دارویی و معطر، خوراک دام و طیور موفق به کسب رتبه در سطح ملی شده‌اند.

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار در پایان گفت: با تلاش کارآفرینان توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف صادرات داشته باشیم که این محصولات به کشورهای همسایه و همچنین به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارآفرینی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار