فرماندار همدان گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در شهرستان همدان وجود ندارد.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی ،فرماندار همدان در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای ضروری در شهرستان همدان وجود ندارد، گفت:شرایط پیش آمده ناشی از بار روانی است و کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.
وی با اشاره به افزایش قیمت نان گفت:این افزایش قیمت سراسری و بنا بر درخواست اتحادیه است.
فرماندار همدان با بیان اینکه دستمزد کارگران و حمل و نقل افزایش پیدا کرده است،گفت:قیمت مصوب جدید نان به زودی ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه اجتماعات با مجوز و در محل مشخص صورت گیرد،تصریح کرد:محلی برای تجمعات مردمی در نظر گرفته شده است که در صورت تصویب نهایی به مردم اعلام خواهد شد.
تعالی با اشاره به پروژه پیاده راه بلوار ارم گفت: این پروژه تمامی نیاز های مورد نیاز برای یک محیط گردشگری را در خود دارد که در نوع خود در کشور بی نظیر است.
فرماندار همدان ادامه داد:برای تکمیل این پروژه علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده از سوی شهرداری اعتبارات استاتی و شهرستانی نیز به این پروژه اختصاص داد شده است.

وی با اشاره به وضعیت اشتعال در شهرستان همدان گفت: رویکرد ما در بحث اشتغال، ایجاد شغل های کوچک و زود بازده در مناطق مختلف شهرستان و به ویژه روستاها است.

تعالی در ادامه افزود: دو سرمایه گذاری جدید در روستای یکن آباد به زودی ایجاد خواهد شد.

وی گفت : در سایر مناطق شهرستان نیز کسب و کار های کوچکی ایجاد شده است که خود نقش مهمی در بهبود وضعیت

اشتغال همدان داشته است.

فرماندار همدان در پایان گفت:با ایجاد واحدهای تعاونی و تضمین خرید محصولات تولیدی های کسب و کارهای کوچک بهترین راه برای بهبود وضعیت اشتغال است.

تعالی با اشاره به مشکلات حاشیه شهر همدان گفت:در ستاد بازآفرینی شهرستان همدان تسهیلات و اعتبارات برای مناطق حاشیه و فرسوده درنظر  گرفته شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه همدان استان  اول کشور در زمینه ستاد باز آفرینی است،گفت:بیش از 30میلیارد  تومان از سمت شهرداری برای این امر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وضعیت گردشگری در همدان بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت شهرستان همدان در حوزه گردشگری در سال جاری تا سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

تعالی در ادامه افزود: درسال جاری سه هتل به ظرفیت اقامتی استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ د.ا

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در شهرستان همدان وجود ندارد

برچسب ها: فرماندار ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.