فرماندار همدان با اشاره به اهمیت اصول پرورشی و تربیتی گفت:در این حوزه باید با توجه به نیازهای روز اقدام کرد.

اصول تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش به روز شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی، فرماندار همدان در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت:توجه  به تغییرات و تحولات روز جامعه در امر آموزش و پرورش لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه باید در  حوزه تربیتی و پرورشی شرایط و ویژگی های روز جامعه را مدنظر قرار داد اظهار داشت:نیاز های نسل جدید با توجه به تغییرات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار همدان اضافه کرد: جامعه  و نسل جوان در معرض تهاجم گسترده فرهنگ غرب هستند  که بنیاد فکری جوانان ما را مورد هجمه قرار می دهند.

وی در ادامه افزود: باید در جهت هدایت و تربیت نسل جوان برنامه ریزی و هدف گذاری شود که در غیر این صورت اثرات زیان باری بر جامعه خواهد داشت.

تعالی با اشاره به ضرورت به روز بودن در حوزه آموزشی و تربیتی گفت: معاون های پرورشی باید خود را با مسائل جدید تطبیق دهند در غیر این صورت در حوزه تربیتی نا توان خواهیم بود.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید در اصول تربیتی روش های جدید  را مورد توجه جدی قرار دهیم گفت:آموزش و پرورش امکانات را به سمت مناطق و نواحی حاشیه ای حرکت دهد.

وی با اشاره به چالش ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت:ساماندهی نیروی انسانی با محوریت مدارس و توجه به مناطق و نواحی شهرستان همدان  ابلاغ شده است.

تعالی با اشاره به معضل ثبت نام با قول نامه های صوری در مدارس گفت: با ابلاغ نامه به اتحادیه املاک با این معضل به طور جدی برخود خواهد شد.

انتهای پیام/ د.ا

آموزش و پرورش امکانات را به سمت مناطق و نواحی حاشیه ای حرکت دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.