عضو کمیسیون فرهنگی گفت: مقامات دولتی این‌بار به مراتب بیش از دفعات قبل به نمایندگان برای پس گرفتن امضا‌های طرح سوال از رئیس جمهور فشار آوردند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور، اظهار کرد: علت عدم اعلام وصول سوالات قبلی نمایندگان از رئیس جمهور، تمرکز دولتمردان بر پس گرفتن امضا‌های نمایندگان مجلس بود.

وی ادامه داد: نمایندگانی که پیش از این امضاهایشان را پس گرفته بودند، این بار به شرایط کشور کاملا واقف شدند و دریافتند که پس گرفتن امضاهایشان به کشور آسیب جدی زده و مشکلات عدیده‌ای به وجود آمده است.

نماینده مردم مشهد و کلات تأکید کرد: اگر این نمایندگان امضا‌های خود برای طرح سوال از رئیس جمهور را پس نمی‌گرفتند و اجازه می‌دادند رئیس جمهور به مجلس بیاید و پاسخگوی نمایندگان باشد،  قطعا چنین اوضاعی برای کشور پیش نمی‌آمد.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه این‌بار فشار‌های دولتمردان به نمایندگان مجلس برای پس گرفتن امضاهایشان به مراتب بیش از دفعات قبلی بود، گفت: یکی از نمایندگان با بنده صحبت کرد که در یک روز بیش از ۱۵ نفر از مقامات استانی حوزه انتخابیه‌اش جهت پس گرفتن امضای طرح سوال از رئیس جمهور با وی تماس گرفتند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس بیش از هر چیز به مشکلات معیشتی ملت و حل آنان توجه دارند و به همین دلیل علی‌رغم همه فشارها، تهدید‌ها و تطمیع‌ها بر تصمیم خود مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور باقی مانده و بر آن پافشاری کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه ما برای حل مسائل کشور طرح سوال از رئیس جمهور را پیگیری کردیم، گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم که مشکلات کشور را هر چه سریعتر حل و فصل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
به گرانی ها و نارضایتی مردم رسیدگی شود
آخرین اخبار