یک مقام مسئول گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 53 تا 54 هزار به مغازه‌دار و 57 تا 58 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

افزایش 6 هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی در بازار/ قیمت هر کیلو شقه گوسفندی به 58 هزار تومان رسیدعلی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش 6 هزار تومانی نرخ گوشت نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون  هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 53 تا 54 هزار به مغازه‌دار و 57 تا 58 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت همانند دلار در نوسان است، افزود: شرایط هفته به هفته بدتر می‌شود به طوریکه طی هفته گذشته تاکنون سه بار قیمت گوشت گوسفندی ناشی از کمبود دام در میادین افزایش یافته است.

ملکی ادامه داد: با وجود توقف صادرات، دام زنده به وفور در حال خروج از مرزهای کشور است به همین دلیل مسئولان ذی‌ربط باید نظارت بیشتری بر کنترل مرزهای کشور داشته باشند تا در عید قربان، بازگشت حجاج و تاسوعا و عاشورای حسینی با کمبود بیش از پیش دام زنده و افزایش قیمت در بازار روبه‌رو نشویم.

وی تصریح کرد: هم اکنون دام از مرزهای غربی به عراق و ترکیه و از جنوب به امارات، کویت و قطر قاچاق می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، نرخ کنونی هر کیلو دام زنده سبک را 23 تا 24 هزار تومان در میادین اعلام کرد و افزود: با وجود افزایش قیمت دلار و قاچاق دام تصور ما این است که قیمت گوشت مجددا در بازار افزایش یابد.

انتهای پیام/

نوسان نرخ دلار عامل اصلی گرانی گوشت گوسفندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
یک تن گوشت ۶میلیون تومان گران شده است ظرف ۲۴ساعت ۱۱ درصد گران کردند اگر با سرمایه ات ارز و طلا می خریدی این اندازه سود نمی بردی
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۲۲:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
در این مواقع باید به قصابی ها گوشت فراوان و ارزان می دادند و مردم هم با خرید آن ، لااقل در شش ماه یکبار گوشت می خوردند . و نرخ آزاد گوشت هم فوری پایین می آمد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
نمی خوریم مرگ بر امریکا به قول بزرگان اشکنه کباب میحوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
کاش رندش بکردن60،000تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
کاش رندش بکردن60،000تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
هشتاد درصد مردم خواب خیلی چیزها را هم نخواهند دید مثل گوشت قرمز و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
حالا بیا گوسفندم دلاری شد به هرچی دست میزنیم دلاری میشه واقعا متایفم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
با سلام با توجه به گرانیهای اخیر و تلاش انگشت شمار مسیولین برای پایین آوردن قیمتها اتحادیه ها و اصناف قیمتهایی ارجاع میدهد که انگار خودشان قصد بالا بردن قیمتها را دارند واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
این هم از گوشت گوسفندی
آخرین اخبار