قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در امور مشارکت‌های اجتماعی و خیران سلامت گفت: یک نیکوکاران سلامت از طریق یکی از موسسات خیریه ۲ دستگاه دیالیز به بیمارستان‌های این دانشگاه اهدا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حبیب نورا قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: ارزش این دستگاه‌های دیالیز حدود ۱۴۰ میلیون تومان است که به بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) و حضرت امام (ره) زابل اختصاص یافت.

وی گفت: همچنین خیران بیش از ۳۰۰ میلیون ریال تجهیزات و لوازم دندانپزشکی به شبکه بهداشت و درمان نیمروز اهدا کردند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل بیان کرد: مجمع خیران سلامت این دانشگاه از سال ۸۹ پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب و به منظور تحقق اهداف حوزه سلامت با رویکرد ترویج سنت زیبا و حسنه بخشش، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نورا افزود: کمک به تامین تجهیزات لازم برای بیماران، مددرساندن به تمام نیازمندانی که توانایی تامین مخارج درمانی خود را ندارند، همیاری در ساخت، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی از جمله فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه مردم شمال سیستان و بلوچستان نیازمند کمک خیران در حوزه سلامت هستند از عموم مردم خواست این نهاد را با حمایت‌های مادی و معنوی خود در خدمت رسانی به مردم منطقه یاری کنند.

انتهای پیام/ع

اهدا ۲ دستگاه دیالیز به بیمارستان‌ زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار