مشاور مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش جزئیات فعالیت ۷۰۰ پایگاه انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ را تشریح کرد.

جزئیات فعالیت ۷۰۰ پایگاه انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷محمد مصطفوی مشاور مدیر کل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از فعالیت ۷۰۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: در این پایگاه‌ها از بهترین مشاوران استفاده می‌شود و پیش از فعالیت پایگاه‌ها هم دوره سه روزه برای توانمندسازی مشاوران این طرح برگزار شده است.

وی به هزینه‌های در نظر گرفته برای این پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: هزینه‌ها به طور منطقه‌ای در چند بخش تقسیم‌بندی شده است و بر این اساس مبلغ در نظر گرفته در کلانشهر‌ها ۱۰۰ هزار تومان در مراکز استان ۸۰ هزار تومان و در شهرستان‌های کوچک ۴۰ هزار تومان برآورد شده است.

مصطفوی با بیان اینکه در این پایگاه‌های مشاوره خدماتی نرم‌افزار و مشاوره فردی برای داوطلبان در نظر گرفته است، اظهار کرد: در مشاوره‌های فردی و خانوادگی شرایط داوطلب مبتنی بر توانمندی‌ها و آزمون‌های شخصیتی است.

مشاور مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش درباره وجه تمایز فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال بخشنامه‌ای به طور یکپارچه برای سراسر کشور صادر شده است و در آن جدیدترین اطلاعات به صورت لحظه‌ای به مراکز ارسال می‌شود.

وی درباره اتمام فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته و تغییر در پایگاه‌ها گفت: پیش‌بینی من ۷۳۵ پایگاه انتخاب رشته است که تا روز پایانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش فعالیت پایگاه‌ها را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از فعالیت پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
مشاوران که مدرک عده زیادی از آنان روانشناسی است باید در زمینه پیشگیری و مداخلات روانشناسی فعال باشند
آخرین اخبار