مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش از آغاز فرآیند بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی خبر داد.

جزئیات برنامه‌ریزی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورشیارمحمد حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: بررسی مدارک پذیرفته شدگان از امروز آغاز شده و این فرآیند حدودا  تا نیمه شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بررسی مدارک پذیرفته شدگان، ضوابط پذیرش و کسب حد نصاب لازم طی در دستور کار قرار دارد و چنانچه افرادی شرایط لازم را کسب نکرده باشند از چرخه پذیرش جدا می‌شوند.

حسین‌بر بیان کرد: از جمله مهمترین مواردی که در فرآیند بررسی مدارک مورد توجه قرار می‌دهیم، بومی بودن پذیرفته شده، شرایط سنی، وضعیت نظام وظیفه، ارتباط مدرک تحصیلی با سمت پذیرفته شده و کسب نمره لازم است.

ورود مهارت آموزان از مهر 98 به کلاس های درس

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پذیرفته‌شدگان پس از بررسی مدارک و گزینش از مهرماه دوره‌های مهارت‌آموزی را آغاز می‌کنند، گفت: مهارت آموزان پس از طی دوره یکساله از سال تحصیلی جدید  وارد کلاس‌های درس خواهند شد.

وی بیان کرد: پیش از این قرار بود تا مهارت آموزان از مهر ۹۷ وارد کلاس‌های درس شوند، اما با توجه به تغییر سیاستی که داشتیم برنامه‌ها زمانی  تغییر کرد و بررسی پرونده‌ها، مصاحبه و گزینش تا نیمه شهریور ماه انجام می‌شود و پس از آن مهارت آموزان دوره‌های آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
من در آزمون استخدامی ۹۷ شرکت کردمو خودم میدونم تخصصی را بالا زدم و حتی از روی یک درس هم نشان گذاشتم که بالای ۹۰ درصد زدم اما هنگام اعلام نتایج درصدهایی اعلام کردن که من اصلا قبول ندارم مثلا درسی که گفتم را ۳۶ درصد اعلام کرده که کلا اشتباهه، و العان چند روزه اعتراض دادم اما هنوز اعتراضم بررسی هم نشده !!! خب ما دردمونو به کی بگیم ؟؟؟
آخرین اخبار