4 کشته در تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی زنجان

رییس پلیس راه زنجان گفت تصادفات جاده ای در محوزهای مواصلاتی زنجان منجر به کشته شدن 4 نفر و مصدومیت 21 تن دیگر شد.

4 کشته در تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی زنجانعلی‌اصغر شیرمحمدی رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛گفت: طی 48 ساعت گذشته براثر تصادفات جاده‌ای زنجان 4نفر جان خود را از دست دادند و 21  نفر نیز مصدوم شدند.

  وی با بیان اینکه بر اثر برخورد یک‌دستگاه پیکان با پژو آردی در محور زنجان - بیجار  یک نفر کشته و 3 تن دیگز نیز مصدوم شدند علت این حادثه را  انحراف به چپ پیکان اعلام کرد.

شیرمحمدی همچنین  به برخورد  چهار دستگاه خودرو در محور زنجان - میانه  اشاره کرد و گفت در این تصادف  یک دستگاه نیسان و دو دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پراید  با هم برخورد می کنند که این تصادف منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت دوتن دیگر می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان انحراف به چپ نیسان را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین  برخورد  یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه وانت  در کیلومتر 40 جاده زنجان - میانه منجر به فوت راننده پژو شد .

وی با اشاره به تصادف محور خدابنده - همدان گفت در این تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو  405برخورد کرده که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت 6 تن دیگر می شود.

وی علت این حادثه را 50 دصد از جانب راننده پژو به دلیل انحراف به  چپ و  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه  50 در صد هم از جانب پیمانکار راه و شهرستزی به علت عدم رعایت نکات ایمنی و هم سطح سازی جاده عنوان کرد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان  با بیان اینکه از ابتدای نعطیلات تابستانی اتحراف به چپ و خواب آلودگی راننده بیشترین علل وقوع تصادفات بوده است بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که حتما سعی کنند با استراحت کافی و هوشیاری بالا پشت فرمان بنشینند و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

انتهای پیام/ن

 

تصادفات در جاده های زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.