96 میلیارد تومان اعتبار به توسعه مشاغل روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

اختصاص اعتبار 96 میلیاردی برای توسعه مشاغل روستایی مددجویان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیلیان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه در نشست تخصصی کارشناسان اشتغال این نهاد به تشریح برنامه های حوزه اشتغال و خودکفایی در سال جاری پرداخت.

وی گفت: هم اکنون ۹۶ میلیارد تومان اعتبار از منابع صندوق توسعه ملی برای توسعه مشاغل روستایی مددجویان تحت حمایت در استان جذب شده است.

جلیلیان با یادآوری اینکه این اعتبار با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به مددجویان پرداخت می شود، افزود: سقف وام های پرداختی به مددجویان روستایی با اختصاص این میزان اعتبار به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: مددجویان متقاضی وام روستایی ابتدا در سامانه کارا به آدرس الکترونیکی kara.mcls.gov.irثبت نام و این نهاد نیز افراد واجدالشرایط تحت حمایت را پس از بررسی درخواست، به بانک های عامل جهت اخذ وام معرفی می کند.

جلیلیان با یادآوری اینکه هم اکنون در کنار تسهیلات اشتغال روستاییان ۴۵ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات بانکی به این نهاد تخصیص داده شده است، بیان کرد: این تسهیلات نیز تا سقف ۲۰ میلیون تومان به افراد تحت حمایت پرداخت می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با پیش بینی اینکه امسال ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در اختیار مددجویان تحت حمایت کرمانشاهی قرار گیرد، عنوان کرد: امیدواریم با این میزان تسهیلات تا پایان سال جاری پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان در استان ایجاد شود.

 جلیلیان همچنین به اجرای برنامه های نوین در حوزه اشتغال کمیته امداد استان کرمانشاه اشاره و تاکیدکرد: اجرای طرح های دانش بنیان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای تولید محور از برنامه های نوین این نهاد به شمار می رود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سقف وام های پرداختی به مددجویان روستایی  ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.