برخورد ۲۰۶ با گاردیل در محدوده منظریه جاده هراز همراه با ترافیک سنگین

جاده‌های چالوس و هراز محدوده های چلا، شنگولده و منظریه در دوازدهمین روز مردادماه با ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز در محدوده چلاو ۱۰۰ متر و در طول مسیر آمل ترافیک پرحجم و روان است.

وی افزود: ترافیک در جاده هراز محدوده شنگولده تا گزنگ بخش لاریجان حدود ۵۰۰ متر آمد وشد خودرو‌ها با حضور ماموران پلیس راه به صورت ایست و حرکت است.

سرهنگ قدمی با برخورد خودرو ۲۰۶  به گاردیل در جاده هراز محدوده منظریه اشاره کرد و گفت: هم اکنون این مسیر حدود ۳۰۰ متر ترافیک سنگین به سمت تهران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده کیاسر از محدوده تاکام تا ساری ترافیک نیمه سنگین است .

وی با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های سوادکوه و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، هویا استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: راه‌های روستایی مناطق سوادکوه و چهار دانگه ساری دچار سیلاب هم اکنون باز است و راهداران در حال ترمیم و پاکسازی جاده‌ها از گل ولای باقیمانده سیلاب دیروز هستند.

وی افزود: تا عصر فردا به طور کامل این جاده ها پاکسازی می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ


ترافیک در برخی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.