فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین گفت: به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با محوریت مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان این طرح تابستانی در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسین حسین‌زاده گفت: به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان با محوریت مقابله هجمه‌های فرهنگی دشمنان اجرای طرح تابستانی "جوانه های صالحین" در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که جذب بسیجیان در قالب اجرای طرح جوانه‌های صالحین جامعه هدف ما است گفت: به منظور تقویت شجره طیبین صالحین و گستردگی نقش بسیجیان تلاش برای تقویت روحیه معنوی و سازندگی و نیز انسجام و یکپارچگی در دستور کار قرار گرفته و تمام برنامه‌های مناسب در این زمینه تدوین شده است.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت :اجرای برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین در 9 محور طرح‌ریزی شده که از جمله اساسی‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه‌های قرآنی، سیاسی، علمی، امداد و نجات، معارف اسلامی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد که بی‌شک دستاوردهای بسیار مناسبی به دنبال خواهد داشت.

حسین‌زاده تصریح کرد: باید تلاش و سعی ما بر این باشد که با تربیت انسان‌های مجاهد، فعال و انقلابی در اجرای این طرح موفق عمل کرده و برنامه‌های مناسبی در این زمینه داشته باشیم و در مقابله تهاجمات فرهنگی جوانان مملکت ایران اسلامی را واکسینه کنیم که این امر آگاهی‌بخشی و بصیرت می‌خواهد.

وی اظهار کرد: خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان در عرصه کنونی با توسعه برنامه‌های دینی و بصیرتی برای دانش‌آموزان یک اولویت اساسی است که در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌گیری می‌شود تا بتوانیم در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده این طرح تا 17 شهریور امسال ادامه می‌یابد و علاقه‌مندان از بازه سنی 9 تا 29 ساله می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج از کلاس‌های آموزشی به شکل مناسب و ویژه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.