مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار و ۶۱ برنامه در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: هزار و ۶۱برنامه در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۳۵۵ پایگاه در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۶مدرسه امسال بازسازی، مرمت و شاداب‌سازی خواهد شد، گفت: با همکاری بسیج دانش‌آموزی استان برای ۱۲هزار دانش‌اموز در سطح استان برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید کرد: قدم‌های مثبتی در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در سطح استان اردبیل به ویژه در سطح شهرستان نمین برداشته شده است که امیدواریم این برنامه‌ها نمونه‌ای برای سایر شهرستان‌های استان باشد.

ناصری ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز برنامه‌های متعددی در قالب ۱۶۰برنامه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در تابستان امسال برگزار خواهند کرد که امیدواریم این برنامه‌ها در راستای ارتقاء سطح فرهنگی دانش‌آموزان موثر باشد.

وی افزود: برای حل مشکل کمبود مدرسه در شهر اردبیل نیازمند همکاری و همراهی تمامی مسؤولان هستیم که در این راستا مجموعه خیرین مدرسه‌ساز کمک قابل توجهی در سال‌های گذشته انجام دادند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 355 پایگاه در سطح استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.