مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ایجاد ۳۷۵ پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: 375 پایگاه اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با هدف ارتقا افزایش شور و نشاط در نوجوانان و جوانان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه محوریت آموزشی، معنوی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از مهمترین قالب های اجرایی در کانون ها خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان همراه است، کلاس های آموزشی قرآن کریم، تفسیر و سایر زمینه های موضوع قرآن کریم، کلاس های هنری از جمله ویژه بانوان که این دوره ها نیز با استقبال خوب روبرو است.

سقا با بیان این مطلب که اردوها نیز با هماهنگی به صورت خودجوش از سوی کانون ها انجام می شود، ادامه داد: اردوی متمرکز شهرستان اردبیل نیز بزودی با حضور 2 هزار عضو کانون ها مساجد در شهرستان نیر برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 50 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان برای افزایش همکاری بین دستگاهی با کانون ها منتقد شده است که مدیران کانون ها می توانند از این ظرفیت به خوبی بهره مند شوند، یادآور شد: افزایش محورهای تربیتی و آموزشی از مهمترین اولویت های برنامه ها کانون ها برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.

انتهای پیام/ح

تشکیل پایگاه اوقات فراغت در اردبیل

برچسب ها: اوقت فراغت ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.