مدیرعامل هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان بر لزوم برگزاری منظم برنامه‌های قرآنی در استان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان گفت: اخیراً دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان برگزار شد که در امیدوار ساختن و تقویت انگیزه آنها بعد از یک دوره رکود اثربخش بود و مطالبه مهم اتحادیه سازمان تبلیغات اسلامی این است که اتحادیه را به عنوان عامل اجرایی برای سازمان در استان بداند و فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی خود را به اتحادیه بسپارد چراکه رسالت اتحادیه برگزاری منظم برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: از هفته آینده بازدیدهای استانی اعضای هئیت مدیره از مؤسسات قرآنی در شهرستان‌ها آغاز می‌شود. هدف از بازدیدهای استانی آشنایی نزدیک با مشکلات مؤسسات و کم و کاستی‌های آنها در شهرستان است.

موسوی زاده بیان داشت: درخواست ما از سازمان تبلیغات برای اجرای این کار آن است که بتوانیم ضمن بازدید از مؤسسات قرآنی جلسه‌ای با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی نیز داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه‌گیری خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.