مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: پیگیر راه‌اندازی یک استودیو ضبط برای قرآنیان هستیم. امیدواریم بتوانیم عملاً از این فضای آموزشی بهره‌برداری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: استفاده از ظرفیت قاریان و حافظان برای توجه به موضوع جایگاه ولایت در قرآن است و با توجه به اینکه ما مورد هجمه هستیم، این موضوع اهمیت بالایی دارد که بخش پژوهشی اتحادیه می‌تواند این خدمت را ارائه دهد و به طور مثال شما می‌توانید 3 مؤسسه قرآنی تربیت کنید که نخبه این کار باشند.

وی افزود: آموزش و ابزار کار به آن ها بدهید و تشویق شان کنید و این موضوعات، ابعادی است که متولی ندارد. حافظان قرآن می‌توانند بزرگ‌ترین مروجان مباحث اعتقادی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بلک عنوان کرد: برای واگذاری برنامه‌ها قرآنی به اتحادیه کاملاً آمادگی داریم؛ اما لازمه این کار یک سطح‌بندی و ظرفیت‌سنجی از مؤسسات در زمینه‌های مختلف است و ما حاضریم جداول خود را به مؤسسات قرآنی واگذار کنیم چراکه معتقدیم باید به مؤسسات قرآنی فرصت دهیم که تجربه کسب کنند.

وی گفت: دارالقرآن تازه تأسیس سازمان تبلیغات استان با ظرفیت‌های فوق‌العاده تجهیز شده است و پیگیر راه‌اندازی یک استودیو ضبط برای قرآنیان هستیم و امیدواریم بتوانیم عملاً از این فضای آموزشی بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان بیان داشت: ما در سال‌های گذشته سامانه آنلاین پاسخگویی به سؤالات دینی را در سازمان فراهم کردیم؛ اما در استان ضعف محتوا و دانش داشتیم و بیش از 10 سال است که این سامانه خاموش شده است و ما کار را برای بخش‌های دیگری فعال کرده بودیم اما شاید بشود از آن را برای بخش‌های قرآنی در نظر گرفت.

انتهای پیام/م

توسعه فعالیت های قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.