مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت:واژگونی خودرو تویوتا حامل اتباع افاغنه درمحور خاش سراوان ۵ کشته و ۱۴ مجروح برجای گذاشت.

فریبرز راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساعتی قبل براثر واژگونی خودروی تویوتا حامل اتباع خارجی غیر مجاز در محور خاش به سراوان دشت رباط ٥ نفر کشته و ١٤نفر مجروح شدند.

راشدی افزود: مجروحان به بیمارستان امام خمینی خاش منتقل شدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده  نیز رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به نظر رسیده است.

وی تصریح کرد: تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه ریشه بسیاری از تصادفات است که لازم است رانندگان محترم بویژه در سر پیچ‌ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آن‌ها از جاده و واژگونی می‌گردد مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند.

لازم به ذکر است اقدامات فراقانونی و فعالیت در امور غیر مجاز مثل حمل قاچاق انسان و قاچاق سوخت باعث هنجارشکنی رانندگان متخلف در سایر امور و از جمله عدول از مقررات راهنمایی و رانندگی می‌گردد که نتیجه آن به خطر انداختن جان خود و انسان‌های بیگناه می‌باشد.

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در محور خاش سراوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.