رییس پلیس راه جنوب استان گفت: برخورد موتورسیکلت با پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت دیگر در محور بمپور - نیکشهر منجر به مرگ راکب موتورسیکلت شد.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: باعلام یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵۸ محوربمپور - نیکشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله تیم‌های از پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مرگ راکب موتورسیکلت در پی سانحه رانندگی+ عکس

وی افزود: در بررسی‌های کارشناس تصادفات پلیس راه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوانی ۳۶ ساله به علت رعایت نکردن حق تقدم هنگام ورود از جاده فرعی به جاده اصلی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده و در تعاقب آن یک دستگاه موتورسیکلت دیگر به راکبی نوجوانی ۱۷ ساله با آن برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه راکب ۳۶ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راکب نوجوان نیز مجروح و باکمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم و دیگر قوانین و مقررات از وقوع چنین حوادث جبران ناپذیری برای خود و دیگران جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

حادثه رانندگی در محور بمپور - نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.