مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گیلان از نظارت جدی بر تامین وتوزیع کالا‌های اساسی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛فرهاد دلق پوش مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گیلان با اشاره به همکاری خوب بازاریان استان در بخش توزیع کالا‌های اساسی گفت: بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت مشترک برچگونگی توزیع کالا، کنترل قیمت و رعایت حقوق مصرف کنندگان نظارت دارند.
وی همچنین از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا و کارگروه تنظیم بازاردر گیلان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل درزمینه احتکار، کم فروشی، یا گرانفروشی از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این سازمان اطلاع دهند.
منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان نیز از آمادگی کامل این اداره کل برای رسیدگی فوری به گزارش‌های مردم و پرونده‌هایی که در زمینه احتکار، اختفاء یا گرانفروشی تشکیل می‌شود خبر داد وافزود: گشت‌های نظارتی این اداره کل به صورت مستمر و روزانه وضعیت بازار را تحت نظر دارند.
وی از عزم جدی تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان در بازار کالا‌های اساسی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری مردم، از سوء استفاده افرادی که قصد ایجاد اخلال در بازار رادارند جلوگیری کنیم.
مهیارسماکچی رئیس اتحادیه خوارو بار وعمده فروشان رشت نیزاز نظارت کامل بر بازار خواروبار خبر داد واز مردم خواست مشکلات وگزارش‌های خود را به شماره ۳۳۲۲۰۱۸۸ اطلاع دهند.
کاووسی رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان رشت هم تصریح کرد: به دلیل نوسانات قیمت ارز در ماه‌های گذشته ورود لوازم خانگی به استان با مشکلات محدودی مواجه شده است که بیشتر تولید کنندگان علت آن را کاهش میزان تولید ذکر می‌کنند.

انتهای پیام / ق

تشدید نظارت برتامین وتوزیع کالا‌های اساسی در گیلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.