نخستین نمایشگاه تخصصی ملی و فن بازار برنج و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مجید متقی طلب، رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در حاشیه نخستین نمایشگاه ملی و فن بازار برنج و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی گفت: در ۴۰ غرفه این نمایشگاه تخصصی محصولات و فرآوری‌های برنج و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در حاشیه نخستین نمایشگاه ملی و فن بازار برنج و صنایع وابسته کارگاه‌های تخصصی صادرات، بسته بندی، تولید محصول با کیفیت و بهره گیری از کشاورزی مکانیزه برگزار شده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ملی و فن بازار برنج و صنایع وابسته اظهار داشت: در این نمایشگاه تخصصی تولید کنندگان و فعالان صنعت و فناوری از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان حضور دارند.

متقی طلب با اشاره به نقش منطقه آزاد انزلی در صادرات برنج و فرآورده‌های آن افزود: معافیت‌های مالیاتی منطقه آزاد انزلی و ایجاد امکانات ارائه محصولات در نمایشگاه‌ های خارجی از سوی این منطقه فرصتی برای تولید کنندگان است که با رعایت استاندار‌های لازم و بسته بندی متنوع و با کیفیت محصولات شان را به کشور‌های حاشیه خزر صادر کنند.

علیرضا شعبان نژاد، رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان نیز با اشاره به اینکه نیاز بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده برنج کشور در گیلان تولید می‌شود، گفت: نمایشگاه تخصصی فن بازار برنج فرصتی مناسب برای آخرین یافته‌های حوزه تحقیقات، فناوری، کاشت، داشت و برداشت برنج، تبادل افکار، شناسایی و معرفی برند‌های برنج، صنایع وابسته و فرآورده‌هایی نظیر سبوس، آرد و روغن و تولید کاغذ از کاه برنج است.

علاقه مندان می‌توانند تا ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی از نخستین نمایشگاه تخصصی ملی و فن بازار برنج و صنایع وابسته بازدید کنند.

 

انتهای پیام/ع

 

نمایش فن بازار برنج در منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.