باحضور جمعی از قاریان، مبتهل‌خوانان و گروه‌های توشیح آئین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان (شهر قرآنی) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سراج رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: آئین تجلیل از جامعه قرآنی محافل انس با قرآن شهرداری اهواز در ماه مبارک رمضان(شهر قرآنی) برگزار شد و جامعه قرآنی اهواز افتخار آفرینان در سطح کشور و بین‌المللی هستند.

وی بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم باحضور و استقبال مردم ولایتمدار نسبت به اهل بیت(ع) و قرآن کریم همراه شد و این محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

سراج عنوان کرد: امسال 20 محفل در سطح اهواز برگزار شد که یکی از این آن ها ویژه خواهران بود که عمده محافل انس با قرآن کریم در مناطق کم‌برخوردار اهواز برگزار شد و بیشترین استقبال را مردم این مناطق به همراه داشتند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: خود قرآن کریم دل‌ها را به سمت کلام خداوند جذب می‌کند و اهواز به قاریان، مبتهلان و گروه‌های تواشیح مفتخر است که در سطح بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/م

تجلیل از فعالان قرآنی در اهواز

برچسب ها: شهرادی ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.