شهردار آبادان گفت: در حال حاضر در آبادان ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه فعال داریم و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه نیز در هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسین حمیدپور شهردار آبادان شامگاه  گذشته  در نشست خبری که در شهرداری آبادان برگزار شد، گفت: آبادان شهری با 5 هزار و 500 هکتار مساحت است که توجه شهرداری در این شهر طی سال‌های گذشته به دلایلی به مرکز شهر معطوف بوده است.

وی با اشاره به فرسوده بودن بافت شهری آبادان افزود: این فرسودگی گواه تمرکز بیشتر شهرداری بر روی مرکز شهر طی سالیان گذشته است.

شهردار آبادان گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم مقرر شد تا کار را از حاشیه شهر آغاز کنیم و پس‌ از آن به مرکز شهر برسیم و از مناطقی مانند زولفقاری، علوانیه، شطیط و امیرآباد آغاز کردیم.

حمیدپور  افزود: در بحث ساحل سازی اروند 50 میلیارد ریال پروژه جدید تعریف می‌کنیم که نصف این مبالغ را شهرداری و نصف دیگر آن را سازمان منطقه آزاد اروند متقبل می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون 7 میلیارد تومان در پروژه مسکن مهر هزینه کرده‌ایم، گفت: طی یک ماه آینده نیز تفاهم‌نامه‌ای درباره پارک‌های شهر منعقد می‌کنیم.

شهردار آبادان افزود: در راستای تکمیل ناوگان حمل‌ونقل 12 دستگاه اتوبوس خریداری کردیم که در اختیار شهرداری گذاشته‌شده و در سرویس هستند.

حمیدپور بابیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی یکی  از سازمان‌های ضرر ده در هر شهرداری است، گفت: مجبور و موظف به ارائه خدمات در این حوزه هستیم و سعی می‌کنیم از دیگر قسمت‌ها این ضرر دهی را جبران کنیم تا خدمات شهرداری در این حوزه ادامه پیداکرده و بهبود یابد.

انتهای پیام/ د

طرح های جاری شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.