رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گفت: اولین هدف ما سوق دادن نابینایان به سوی ورزش است چراکه بعد قهرمانی تنها هدف ما نیست ورزش کردن این قشر از اجتماع اهمیت والاتری دارد.

هدف فدراسیون سوق دادن نابینایان به سوی ورزش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در مجمع عمومی سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر در رشته گلبال، شطرنج و دوومیدانی ورزشکار اعزامی به مسابقات جاکارتا داریم امیدوارم اعزام آن‌ها و درخششان سبب ایجاد انگیزه برای دیگران باشد.

وی افزود: استان‌ها باید حتی اگر شده بصورت گلخانه‌ای و متمرکز یک ورزشکار را شناسایی و در تیم ملی داشته باشند تا ظرفیت و بستر برای حضور دیگران را هموار شود.

مظلومی ادامه داد: باید از تمام توانمان در ترویج ورزش و پرورش قهرمانان بهره‌مند شویم؛ نواب روسا نیز باید با تعامل و مشارکت با روسای هیئت‌ها در یک راستا گام بردارند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان همچنین با اشاره به مسابقات ورزشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فدراسیون نابینایان کشور از هم اکنون برای این جشنواره عظیم ورزشی برنامه ریزی کرده و خود را برای اعزام حدود 2 هزار ورزشکار نابینا و کم بینا به این رقابت‌ها آماده می‌کند.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و نائب رییس این مجمع نیز با بیان اینکه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی جزو برترین‌های کشور است، گفت: امیدواریم با حمایت‌های اداره کل در خصوص توسعه ورزش‌های نابینایان و کم بینایان بخصوص در مناطق محروم که نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد، حوزه ورزش‌های نابینایان در سطح استان فعال‌تر شود.

وی با توجه به اعزام ورزشکاران خراسان رضوی به مسابقات پاراسیایی جاکارتا گفت: نسبت به دوره گذشته ما در اعزام رشد صدرصدی داشتیم که این نشانه رشد، توسعه و بالندگی ورزش استان است.

انتهای پیام // ف. ف
 
 


برگزاری مجمع عمومی سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان‌رضوی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.