معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون دیدگاه آموزشی در کشور به سمت مهارت‎آموزی است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورشبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی زرافشان روز گذشته چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر دیدگاه آموزش و پرورش و آموزش عالی و همچنین خانواده دانش آموزان در کشور، به سمت مهارت آموزی است.

وی افزود: توسعه متوازن و ایجاد تعادل در جامعه، نیازمند تغییر نگاه و اهمیت دادن به نخبگان در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: برگزاری جشنواره‌هایی مانند هنر‌های تجسمی هنرستان‌ها، در راستای ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه ای، معرفی و رشد و شکوفایی توانمندی ها، استعداد‌ها و خلاقیت‌های هنرجویان صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش هم گفت: در بخش آموزشگاهی این جشنواره، ۹ هزار و ۳۰۰ هنرجوی کشور با ارائه آثار خود به رقابت پرداختند که از این تعداد، ۱۷۴ اثر از ۲۵ استان کشور به مرحله کشوری راه یافت.

سید محسن حسینی‌مقدم افزود: از بین آثار برتر ارائه شده به مرحله کشوری، ۱۴۳ اثر از هنرجویان دختر و مابقی از هنرجویان پسر بود که در نهایت ۱۲۴ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی شد.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور از روز دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ به مدت سه روز و با رقابت ۱۷۴ اثر در ۱۲ رشته، در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

انتهای پیام/ش

نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار