معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح ایران مهارت در سال تحصیلی آینده در مدارس متوسطه اول اجرا می‌شود.

طرح ایران مهارت در مدارس اجرا می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی زرافشان در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷، طرح ایران مهارت با پوشش ۱۰ درصدی جمعیت دانش آموزان مدارس متوسطه اول در کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در سال تحصیلی گذشته به صورت پایلوت و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش و پرورش در مدارس متوسطه اول ۸ استان کشور اجرا شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و شناسایی استعداد‌های دانش آموزان پایه هفتم تا نهم متوسطه اول در این زمینه را از اهداف اجرای طرح ایران مهارت بیان کرد.

زرافشان با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و بالا بردن رغبت حضور دانش آموزان در پایه‌های تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کار دانش ادامه داد: طی سه سال گذشته، یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول در رشته‌های کارآفرینی، پایش و نفرات برتر انتخاب شدند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بمنظور شرکت در نوزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور، به چهارمحال و بختیاری سفر کرد. 

این جشنواره از روز دوشنبه ۸ مرداد ۹۷ و با رقابت ۱۷۴ اثر در ۱۲ رشته، در شهرکرد مرکز استان آغاز شد و تا امروز چهارشنبه به مدت سه روز ادامه داشت.

انتهای پیام/ش

نوزدهمین جشنواره کشوری هنر‌های تجسمی در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار